2012. szeptember 2., vasárnap

Szabadtéri sörözés a Várban

Hosszas hezitálás után magányosan kilátogattam a II. Budavári Sörfesztiválra egy rapid kóstolgatásra, a többi sörcimbora nem jött, nem szeretnek belépőt fizetni (én sem). Kora délután mentem, mert nem szeretem a tömeget. Nem is baj, mert háromszor kellett sorban állni: belépő, fesztiválkártya (fizetőeszköz), korsó. Nem voltam formában, de azért teszteltem néhány sört, amit még nem ittam: HB Oktoberfest (világos), Zatec Xanto (barna),  Palóc- Jó Palóc (világos), Palóc-Mementó (barna),  Hámori Keserű Csoki (barna), Ninkaszi Vágya (fügés), Rizmajer (kukoricás), John Bull (világos). Társaságban azért jobban ment volna. A belépőhöz kapott két sörkuponban óriásit csalódtam, mert csak Sopronira jogosítottak volna, amit senki sem mondott, akkor derült ki, amikor ezzel a kaptam fizetni másfajta nedűért.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése