2013. február 22., péntek

Berliner Sörkatakomba

Régóta terveztem, hogy elmegyek a Berliner Sörkatakombába. Régen sokat jártunk a Ráday utcába a Pointer miatt, megjelentek a fészbukon is, meghát van menü is. A pincér első kérdése is ez volt: "Menüt kér?", azt kértem persze, de lehet, hogy mást nem is nézett ki belőlem. Az ételsor (gulyásleves, sztapacska, gyümisali) nem volt drága és finom volt, , de az adagok kicsit lehettek volna nagyobbak. A capolt sör választék elég tisztességes, de nem érdekes, én barana Drehert ittam. Üveges sörből csak belga van, de abból sokféle. Megkóstoltam a Gulden Draak-ot (barna ale, 10.5 % alkohol), a sörlap leírása alapján nagyon igéretes volt, ízlett, de valahogy nem volt az igazi. Az alkohol elnyomta itt is az ízt, továbbra sem tudok megbarátkozni a belga sörökkel, maradok a cseh ipar remekeinél. A hely maga elég , de drága.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése